A huszonnégyes körzet blogja

Gondolkodtam, hogy a környezetemet milyen szóval írhatnám le. Legyen pestvidéki? Az nem jó, hoszen az észak-pestre is vonatkozik. Legyen 24-es körzet (az 51-es mintájára)? Legyen, és ismerjük meg, amit nem tudhatunk...

Friss topikok

  • Secnir: @chroma: szia olvasd át: www.bkv.hu/evesjelentes/evesjelentes2008.pdf amit én számoltam, az az üz... (2010.01.15. 14:23) Találjunk pénzt a BKV-nak!
  • koimbra: Ott legalább felújítanak valamit, itt kb ezer éve nem volt semmi. Ja, de, betömtek pár lyukat az ú... (2009.09.20. 20:56) apa kezdőőőődik
  • Secnir: megoldódott a Tesco építésével. (2009.09.04. 19:54) Dugó avagy körforgalom
  • Gabor30: Szia! Teljesen egyetértek a fent leírtakkal. Szét kellene nézni kedves rendőrségünknek a nyilvánv... (2008.11.20. 18:21) csak egy feles...

Linkblog

rövid hírek

Sztrájk

2010.01.12. 18:10 | Secnir | Szólj hozzá!

Sztrájk: A sztrájk egy adott szervezet (vállalat vagy intézmény) dolgozóinak az egyidejű, szervezett munkabeszüntetése.

azaz amit most a BKV dolgozóinak egy része szervezetlenül, összevissza csinál. Járatok hol járnak, hol nem, senki nem tudja, mely vonal elérhető mely nem, és (legfőképpen) meddig tart a sztrájk.
Tehát ez egy sztrájkteszt. Vagy egyszerűbben fogalmazva egy sztrájk 0.2.5 prealpha verzió.
Sztrájktörők is vannak, igen. Maga a BKV managementje, aki felbérelte a Volán különböző egységeit, hogy bizonyos létfontosságú (összevissza kitalált) járatait pótolja.
Tehát nem sztrájktörők. akkor ez mégsenem sztrájk.

De gondot okoz.
nem lehet bejutni Ráckevéről, Halásztelekről, Alsónémediről, Dunavarsányból (de, onnan mégis, mert jár ott a vonat. Vagy Gaskó az meg ki a faszom a bkv-nál? miatt mégsem. Illetve járnak - a BKV szerint hétvégi menetrend szerint, a BKVfigyelő szerint nem, az Index szerint teljesen - vagyis ki tudja?
Én szabin vagyok, legyintek rá. Legrosszabb esetben remote bejelentkezek a céghez, Homework felkiáltással, és el van intézve a dolog...
És az ápolónő, vagy a IX. kerületi tűzoltók? egy lakatos, az mit mondjon? Otthon legyártja az elemeket, és majd beviszi?
Értem, sőt, megértem a BKV dolgozóit, de a sztrájknak nem így kellene kinéznie. Vagy teljes -TELJES- támogatottsággal senki - SENKI- nem veszi fel a munkát, vagy (és ez a nehezebb) annak a közel 2800 szellemi foglalkoztatottat kellene meggyőzni, hogy gyakoroljanak nyomást a felsővezetésre.
Mert tudnának. Ha
-nincs, aki kávét főzzön a főnöknek
-nincs, aki segítsen egy email csatolmányát tömöríteni és továbbküldeni
-nincs, aki legépelje a főnök helyett a négysoros MTI közleményt
-nincs, aki BÉRSZÁMFEJTSE a főnök fizuját és illetményeit és jutalmait
-nincs, aki kiürítse a szemeteskukát
akkor már elgondolkoznak azon, hogy akkor ki dolgozik a cégnél, és ki nem?

Amint írtam, megértem a BKV dolgozóit. Azok a sofőrök, aki naponta többezer ember életéért felelnek; akik akkor kelnek, amikor jobb sorsú emberek mennek aludni; akik karácsonykor nem otthon vannak, hanem dolgoznak; azok ne éhbérért dolgozzanak, vagy legalábbis ne azon kelljen rugózniuk, hogy egy öt perces késés tízezer forintjukba kerüljön.
Egyrészt hajrá, sok sikert a sztrájkhoz!
Másrészt: fiúk, gondoljátok meg, nem így kellene csinálni. Okosan.

A bejegyzés trackback címe:

https://24-eskorzet.blog.hu/api/trackback/id/tr571667108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása